Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвет за обслужването при покупка на 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Колега обади се два дена по-рано и ще я занесем на диагностика в Русе. имаш лс
    sigpic
    Gulfstream G650 with Italian design...

    Comment


    • #32
      за колата

      здрасти, ако искаш да чуеш как бачка туин спарк, аз съм с 156 2.0. Шумът от двигателя е малко по-различен като цяло от на 1.8 (защото 2.0 има 2 балансиращи вала,поне според моите теории), но поне ще чуеш нагледно как НЕ трябва да трака заминал вариатор (основен проблем на туинспарковете, струва към 300 лв). Ще ти обясня кое и какво да гледаш по колата дали е замаскирано, преди да я купиш.
      Last edited by adv_petrov; d.m.y г., 10:22.
      Alfa 156 2.0 - ех,
      Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
      Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
      Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

      Comment


      • #33
        Абе тракащият вариатор не е гаранция че е неработещ - той може да си трака ама колата да си върви на пушка.
        Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
        Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
        Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
        Alfa Romeo 156, 2.0TS

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
          Абе тракащият вариатор не е гаранция че е неработещ - той може да си трака ама колата да си върви на пушка.
          Не е точно така ама както кажеш
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #35
            Е нали го смених моя и ползата освен от премахване шума на дизел е точно =0. Нито върви повече или да равърта по-добре, пък нито ми смъкна и разхода. Така, че аз казвам какво се случи при мен, а знам че има и други колеги при които ефекта е бил същия.
            Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
            Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
            Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
            Alfa Romeo 156, 2.0TS

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
              Е нали го смених моя и ползата освен от премахване шума на дизел е точно =0. Нито върви повече или да равърта по-добре, пък нито ми смъкна и разхода. Така, че аз казвам какво се случи при мен, а знам че има и други колеги при които ефекта е бил същия.
              Значи проблема с вървежа не ти е само от вариатора. Ако помислиш малко как работи и каква работа върши вариатора, сам ще се убедиш че работата и тракането са свързани
              Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
              sprint tropheo
              155/1.8
              156/2.0 Selespeed

              Comment


              • #37
                Проведох доста обстоен разговор с продавача на автомобила в Русе и той ме увери че единственият проблем бил ,че колата не се изфорсирала равномерно и имало нужда само от реглаж на клапани , не съм много запознат от какво може да е проблема, вие как мислите дали е само това ?
                Благодаря : Ицо.

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от ico88 Покажи съобщение
                  Проведох доста обстоен разговор с продавача на автомобила в Русе и той ме увери че единственият проблем бил ,че колата не се изфорсирала равномерно и имало нужда само от реглаж на клапани , не съм много запознат от какво може да е проблема, вие как мислите дали е само това ?
                  Благодаря : Ицо.
                  Направо те е метнал у ряката с тая реплика. Реглаж на клапани.... боже...
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от ico88 Покажи съобщение
                    единственият проблем бил ,че колата не се изфорсирала равномерно
                    Това може да се причинява от 4-5-6-7 неща, дето поотделно струват между 150 - 300 лв......отделен е въпроса че ако разследването се прави от майстор неспециализирал дисциплината "156" дълго време, може да доведе до поетапно и излишно сменяне на почти всички неща, докато проблема се елиминира......а може и още, все пак оптимистично го казах....
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #40
                      Това означава ли, че по добрият вариянт е да не се купуват алфи с такъв проблем ( за да е по темата ) .
                      Поздрави.

                      Comment


                      • #41
                        За реглаж на клапани май не съм чувал до сега. Виж за напасване по-може да става въпрос
                        Alfa 156 1,6 TS ex
                        Alfa 166 2,4 JTD 136 hp ex
                        Alfa 159 2,4 JTDm 200hp

                        Comment


                        • #42
                          ..ако питаш мен по добре не я взимаи....продавача много те е метнал!

                          Comment


                          • #43
                            Здравейте и от мен! Нов съм не само като фен на Алфите но и като опит и стаж с автомобилите. Не разбирам особено от тях, но много ми харесва алфата и по конкретно модел 156. За жалост от не малкото теми които прочетох доста се отчаях... нито познавам много хора които разбират от коли, а малкото които поназнайват - не се отнася за тази марка,а какво остава и за модела който явно е доста специфичен. При положение че няма пари за нова и съм със сравнително ограничен бюджет за закупуването на такава кола, да се откажа ли от алфата или да играя ва-банк ?! Поздрави.

                            П.П. мога да отделя до 6000 лв максимум , по обявите от интернет и по-конкретно mobile.bg има на външен вид добри оферти, но колкото повече чета тук, толкова повече се разубеждавам че ще се случи на що годе сносна кола от там. Никой не си прави илюзиите че ще си купи работеща като нова кола за тези пари, но знаете какво имам предвид. Има буквално коли които не струват и за желязо, а аз имам потенциала и невежеството да попадна на такава.
                            Last edited by kehayov; d.m.y г., 22:48.

                            Comment


                            • #44
                              Откажи се! Колата не е лоша,но ще ти глътне повечко парички от колкото си представяш,пък и след това експлатацията и хич не е евтина(разхот на гориво,данаци,резервни части,застраховки и т.н.).
                              156 2.0TS 155к.с.+ремап

                              Comment


                              • #45
                                Имам стабилен месечен доход от който няма да ми е проблем за една поддръжка в някакви норми. Примерно по-скъпи части,застраховки и т.н. Напрежението идва от факта да не попадна на нещо фрапантно със сериозни проблеми и екстремно скъпи ремонти. А бюджета ми е ограничен от по-скоро семейни причини. Няма ли някакви услуги от рода "майстор под ръка" и срещу надник да помага, нещо като консултантски услуги при адвокат

                                Comment

                                Working...
                                X